Richard Anderson

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Sat Feb 26 10:14:32 EET 2005

nk <eos at eos.gr> wrote in news:mailman.1645.1109388475.375.linux-greek-
users at lists.hellug.gr:

> Apollon Koutlides wrote:
>> ...??????? ??????? ???????????? ?????? ?? ????????? ? LGU ??? ???
????;

>> ??? ???????? ?????? ????!
>
> Apollwna exeis adiko, an h lista h ta melh ths epithymousan pragmati na
> apallagoun apo ton kathe Skia tote tha agnoousan kathe post apo atoma
> ths kathgorias ayths. Antitheta, kai paliotera kai twra, kathe post tou
> skia kai twn paromoiwn dexetai kammia 10ria, diaskedastikes, de lew,
> apanthseis me apotelesma na anatrofodoteitai to endiaferon kai tou/wn
> idiou/wn na mas taizei/oun ta afthona proionta ths skepshs tou/s
>
> Epipleon sth sygkekrimenh sygkyria oi theoi mas ekanan th xarh na mas
> steiloun allon enan administrator kai oi dyo tous egine katorthwto na
> petyxoun ena ikanopoihtiko epipedo synennohshs kai tha mporousame oloi
> oi ypoloipoi na kerdisoume thn hsyxia mas, wstoso den thn protimhsame.
>
> Symperainw, eite m aresei eite oxi, oti h lista xreiazetai h estw aplws
> epithymei na exei skiades kai administrators kai oi hpioteres ermhneies
> poy exw gi ayto einai oti an den tous exei aplws varietai, eite, ligo
> ligotera hpia, oti xreiazetai na vgazei ta apwthimena ths

E otan leo ego oti epitelo koiniko ergo...... kai as leei o Giorgos oti
kai o Xitler to idio elege :-)

Episis pareleipses na anafereis oti apo tis erotiseis mou kai tis
apantiseis sas antistoixa, kapoios allos fovismenos "skias" lyneis tis
apories tou kati san "Things that you were afraid to ask".