c++ operator overloading

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Feb 25 18:12:52 EET 2005

On Fri, Feb 25, 2005 at 12:22:49PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Τα style guides γράφονται για ένα και μόνο λόγο: για να μην τα ακολουθεί
> κανείς!
>
> Όχι σοβαρά τώρα, και τι έγινε αν το λέει η Ericsson? :P

  Καλά, εδώ που τα λέμε, η Ericsson έτσι κι αλλιώς το σοβαρό λογισμικό
δεν το αναπτύσσει σε C... έχουν φτιάξει την Erlang οι άνθρωποι, που
είναι ωραία γλώσσα συναρτησιακή, και έχει διάφορες ευκολίες για
concurrency και τα σχετικά (απ' όσο έχω ακούσει, δεν την έχω δει ποτέ
προσωπικά), και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

  (Πάω να κρυφτώ πίσω στην τρύπα μου τώρα).

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."