Merikes dieukriniseis parakalo!

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Fri Feb 25 17:20:28 EET 2005

Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote in
news:mailman.1622.1109347445.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Den anaferomai se sena proswpika, giati de me endiaferei to brain
damage
> sou, oute apantaw sto technical kommati tou mail giati aplws 8a ksodeya
> xrono.
>
> Einai dedomeno oti yparxei mia ekseliktikh poreia stous perissoterous
> poy asxolountai gia prwth fora me kati, apo to stadio tou na mhn
> gnwrizoun tipota mexri to stadio na kataferoun na ma8oun arketa
> pragmata. H poreia synh8ws paei kapws etsi :
>
> Stadio 1:
> - X.
> - X? Ti einai ayto?

> [...]

ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

einai i 2i fora mesa stin evdomada pou epesa kato apo tin karekla apo ta
gelia!!!!!!!!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

E kako einai se oti afora ypologistika themata na skeftei kati kapoios se
se sxesi me to hacking afou ton endiaferei kiolas?!?!
Apla enan parallilismo tha kanei...den einai kako.

KAI SY EXEIS SKEFTEI KATI PAROMOIO EIMAI SIGOUROS!