Installing Linux from a hdd iso image.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Fri Feb 25 13:45:00 EET 2005

"Symeonidis Alexandros" <admin at yourmail.gr> wrote in
news:cvmth7$qiq$1 at nic.grnet.gr:

> to na kanis ena aplo lan gia antalagi arxion, asimvato me
> epektasimotita, ke me periorismenes dinatotites, akoma ki afti i
> perigrafi pavi na to kathista network...

Ego pali, pistevo oti tha paixei mia xara (opos kai an eixe UTP kalodia
anti gia usb) kai pio oikonomika (giati pleon ta clients den tha xreiazetai
an exoun NICs).

Ektos vevaia an i parousia tou ethernet interface(aka karta diktyou) exei
extra dynatotites.

Alla as mas apantisei pano stin sximatiki perigrafi (an paizei) kathos kai
poso kala tha paizei se sxesi me to ethernet kapois allos episis.