c++ operator overloading

V13 v13 at priest.com
Fri Feb 25 11:57:20 EET 2005

On Friday 25 February 2005 10:40, Antonis Valakas wrote:

> Ναι, και μετά που οι άντρες γίνανε κάτι άλλο, all hell broke loose με
> buffer overflows, return to libc attacks, code injection και δε
> συμμαζεύεται.
> Ως παλιός developer, πρώην [sys|net]admin και νυν συστεμάς γενικώς, το
> μόνο που έχω να σας πω είναι ΓΡΑΦΤΕ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ.
> Πόσοι από εσάς ξέρουν ότι τις αναθέσεις πρέπει να τις γράφετε
>
> 1==i
>
> και όχι
>
> i==1

  To oti esena se bolevei den shmainei pos einai kanonas. Me ayti ti logiki
den mporeis na sygkrineis dyo metablites giati mporei na grapseis katalathos
== anti gia = kai den mporeis na prostheseis dyo (i+=2) giati mporei na
grapseis katalathos i+=3... k.o.k. Ase poy mporei na xrisimopoihseis lathos
metablites katalathos

  Ksekinise apo ena man gcc kai psakse gia -Wall, opos eipe prosfata kai o
k.Keramidas.

> θα χτυπήσει ο compiler και θα το δεις αμέσως.

  An perimeneis na xtypisei o compiler gia na breis to lathos soy tote isos
prepei na asxolitheis me pio xeiropiasta pragmata, opos p.x. to armegma opoy
tha ksereis an to parakaneis apo to an moygkrizei h agelada (h o tayros)...

> Θυμάμαι που έψαχνα μια ώρα ένα λάθος στον κώδικα, όπου ένα i το είχα
> γράψει 1 (άσχετο).

 To brikes telika h akomi?

<<V13>>