Installing Linux from a hdd iso image.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 25 07:57:52 EET 2005

On 2005-02-25 04:41, Symeonidis Alexandros <admin at yourmail.gr> wrote:

> iparxei *terastia* diafora metaksi
> user, expert-user, coder, admin, hacker.....
>
> sinithos to dentro pai meti sira pu ta parathetw,
> ke opios ine stin korifi katexi ola ta parakatw...
>
> otan leme katexi,enoume pos kseri oti den ifistate LAN mesw usb...

``Megalh koutalia fae, megalo logo mh les'' lene oi giagiades.  Kala
kanoun kai to lene.

Fusika kai yparxei "LAN mesw USB", afou yparxei Ethernet over USB
support se kapoia leitourgika systhmata.  Sto arxeio NOTES pou exei to
FreeBSD sou (an einai ligo prosfath ekdosh) ston katalogo
/usr/src/sys/conf leei ta ekshs:

% # ADMtek USB ethernet. Supports the LinkSys USB100TX,
% # the Billionton USB100, the Melco LU-ATX, the D-Link DSB-650TX
% # and the SMC 2202USB. Also works with the ADMtek AN986 Pegasus
% # eval board.
% device          aue
%
% # ASIX Electronics AX88172 USB 2.0 ethernet driver. Used in the
% # LinkSys USB200M and various other adapters.
%
% device          axe
%
% [...]

Opote, mh biazesai na to paikseis megas hacker pou "KSEREI" oti de
ginetai me tipota syndesh diktyoy panw apo USB.

*PLONK*