Installing Linux from a hdd iso image.

Symeonidis Alexandros admin at yourmail.gr
Fri Feb 25 04:41:02 EET 2005

ise siguros pos prepi na asxolithis me linux ???

den vlepo kapio logo na to kanis...

pistevw exis poli vasikotera pragmata na mathis prota sto Computer Science,
pu oso efkolo ke anixtos kiklos ki an fenete se olus, den ine etsi...

mono atoma pou pragmatika asxolunte prokite na petixun kati...

iparxei *terastia* diafora metaksi
user, expert-user, coder, admin, hacker.....

sinithos to dentro pai meti sira pu ta parathetw,
ke opios ine stin korifi katexi ola ta parakatw...

otan leme katexi,enoume pos kseri oti den ifistate LAN mesw usb...

apo to email su, na se entakso stin teleftea katigoria ???

an ne, tote den tha eprepe apla na kseris ola osa rwtas sto alo topic su,
oxi apla na kseris pos dulevi i usb, ala akoma ke na grafis programmata pu
na diaxirizonte mia thira USB...

distixos de mu dixnis tetia simadia...
to na valis linux gia na ginis ena akoma script kiddie pu tha bori apla na
kani compile ena etimo exploit ke na pezi me etima network scanner (oxi den
ta vgazi i Hewlett Packard), ine kathe alo para epithimito...

makari na kanw lathos,ala den to nomizo...

news:Xns9607E06AABDC1hackerasgmailcom at 194.177.210.210...