Installing Linux from a hdd iso image.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Thu Feb 24 21:32:02 EET 2005

"Symeonidis Alexandros" <admin at yourmail.gr> wrote in news:cvl8cd$sd$1
@nic.grnet.gr:

> i akoma kalitera, gia ena keno cdr den to tsigunevome...
> pes mu pia distro thes na sti stilo man...
> den aksizi ton kopo na to sizitas alo !!!
>
> arki ontos na thes na asxolithis me linux, ke min pai xameno...
> na kserw tulaxisto pos epiase topo !!!

Se euxaristo poly gia tin thetiki sou diathesi na mou steileis to cd. Tin
teleutaia-teleutaia ekdosi tou knoppel tha epithymousa.

Nai thelo na asxolitho me to linux siga siga ospou na egkataleipso isos
entelos ta xp. Alla to teleutaio mallon dyskolo giati tha xreiasto kai
gnosi pano se uta gia mia mellontiki douleia!