FreeBSD & Perl

Dimitris lenis at inp.demokritos.gr
Thu Feb 24 10:38:40 EET 2005

Symeonidis Alexandros wrote:

> :P
>
> thanx gia to diafwtismo...
>
> ontos to freebsd poli distropo sistima...

Απόψεις...
Εμένα μου φάνηκε απίστευτα φιλικό (για όποιον
έχει κάποια επαφή με un*x)
Μπόρεσα με ελάχιστο κόπο την δεύτερη ή τρίτη
μέρα γνωριμίας να ξαναχτίσω το σύμπαν.

Όταν είχα δοκιμάσει το ίδιο σε gentoo, ξέροντας ήδη
δυό τρια πράγματα από linux, τελικά το ξήλωσα
(είχα κάνει τόσα λάθη που το σύστημα δεν ήταν πραγματικά λειτουργικό).

Το αστείο είναι ότι η νοοτροπία του bsd να χτίζεις πάντα από κώδικα τα πάντα
είναι πιο gnu από τα binaries που συνήθως παίζουν στο gnu/linux.
Είναι πολύς ο κόσμος του λίνουξ που (εκτός ίσως από τον πυρήνα)
χτίζει τις εφαρμογές του συστήματός του;
Λιθοβολήστε με, αλλά εγώ πάντως όχι...

Έτσι τα μόνα προβλήματα που είχα με το freebsd ήταν με το porting κάποιων
(όχι όλων) linux specific
εφαρμογών (μιλάω για binaries sto linux compat mode) που χτύπαγαν.

Τάχει αυτά η ζωή...

> den vrisko polla kina me linux...
> pio poli unix tha to elega...

Λιθοβολήστε με, αλλά un*x δεν είναι και τα δύο;

www.linux.org: Linux is a free Unix-type operating system ...
www.freebsd.org:  It is derived from BSD, the version of UNIX® developed at
the University of California, Berkeley ...

> tespa, ama to zitane, inbe distixos aparetito na to stinw...

Μάλλον γι' αυτό βαρυγκομάς, όχι για τις εγγενείς αδυναμίες του :Ρ
Εγώ το έκανα για την πλάκα μου.

Λιθοβολήστε με, αλλά τώρα που το έστησα, σπανίως το χρησιμοποιώ,
κυρίως γιατί την δουλειά μου την έχω στο λίνουξ και
παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Κεραμίδα,
δεν κατάφερα τελικά να πείσω το λίνουξ να διαβάσει
το bsd filesystem, οπότε η μετάβαση από το ένα στο άλλο
δεν αποδείχτηκε και τόσο εύκολη.

Όπως είπα και πριν,
Τάχει αυτά η ζωή...

Δημήτρης