Installing Linux from a hdd iso image.

Symeonidis Alexandros admin at yourmail.gr
Thu Feb 24 02:33:21 EET 2005

isws episis ine kali idea na kanis extract ola ta arxia, ke na ta grapsis se
ena directory, ke na valis mia boot disketa, ke apla na pis egatastasi apo
filesystem...

me apla na kanis mount se ena shell to partition me ta arxia, ke tote na
epileksis install from FS...

news:Xns96071519E9233hackerasgmailcom at 194.177.210.210...