Installing Linux from a hdd iso image.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Thu Feb 24 01:02:21 EET 2005

Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote in
news:mailman.1528.1109162472.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Ayto pou den gnwrizate bebaia prin apofasisete na asxolh8eite me to olo
> zhthma einai oti o Richard "Skias" Anderson exei ena .iso image sto
NTFS
> partition tou, kai prospa8ei na peisei to sympan oti EINAI dynaton na
> kanei boot apo kei gia na to egkatasthsei mia kai den dia8etei CD
> recorder gia na to grapsei. To gegonos oti to sympan exei diaforetikh
> gnwmh de deixnei, ws synh8ws, na ton apasxolei ka8olou.

Xmmm, den tha diafoniso mazi sou logo tou oti otan pisteuo poly pos mporo
na kano kati pou thelo me enan A tropo, DEN tha egataleipso tin idea,
alla antithetos tha to epixeiriso mexri na ftasei to pragma se adiexodo.
An omos yparxei esto kai mia logiki pithanotita epityxias tha synexiso na
to psaxno kai os synithos, tha to katafero.

Auto pou ksexasa na anafero einai oti exo ena idi paliotero live cd tou
knoppix apo to opoio mporo na kano boot to pc oste stin synexeia na mporo
na kano auto pou proanefere o Symeonidis Alexandros sto 1o tou response.

Fysika kai DEN tha ginotan boot apo to ntfs .iso me tin proti alla safos
tha xreiazotan na ginei boot apo kapoio allo live cd distribution first
gia na xekinisisei to install.

Tha itan paralogo na epimeneino se auto alla kai pali tora pou to
skeftomai iso mesa apo to .iso ISOS tha mporousa na paro kapoia standard
boot time arxeia ta opoia na xorane se bootable diskette etsi oste
kaigontas ta me to rawwrite na bootare to pc kai meta tha akolouthisa to
plan A tou Symeonidi.

Ara kai pali isos na min xreiazetai extra live cd distro gia to boot
sequence kyrie Ricudi!