modem problem

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Feb 23 11:19:37 EET 2005

Καλημέρα σε όλους.

Αγόρασα εχθές ένα σειριακό modem, εξωτερικό.
Από την Cosmodata. Μάρκας "Planet". Εγώ δεν την ήξερα, αλλά
φυσικά ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι είναι πολύ γνωστή.
Τέλος πάντων το US Robotics που είχανε ήταν USB και δεν
ήθελα να τα χώσω πάλι στο Πλαίσιο, έτσι πήρα αυτό.

Το καλό είναι ότι δεν πρόκειται σίγουρα για WinModem. Έχει πολλά
λαμπάκια που αναβοσβήνουν και κυρίως οι οδηγοί για Window$  είναι
ένα text αρχείο που εξέτασα με το notepad.

To κακό είναι ότι δεν δουλεύει σωστά στο Linux. Συνδέεται, σηκώνεται ο
pppd, τροποποιείται σωστά το routing table. Όμως όταν ζητάω μια σελίδα,
παίρνω πίσω 30-40 byte και μετά τ' αρχ...α μου. Κάτι μου θυμίζει αυτό,
αλλά τί;;

Μπορείτε να βοηθήσετε; Ή να το πάω πίσω ούτως ή άλλως;