Return of the living dead keys

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Feb 23 10:58:18 EET 2005

On Wednesday 23 February 2005 08:29, Chris Papadopoulos wrote:
> Μια καλή λύση για αυτό είναι το εξής:
>
> Από το Control Center, διάλεξε 1 μόνο layout, το ελληνικό (extended) και
> τσεκάρισε το include latin layout.
> Στο tab switching options, διάλεξε Enable Sticky Switching και στο
> Xkb-Options διάλεξε (όπως έχεις) το grp:alt_shift_toggle.
>
> Στη συνέχεια κατέβασε το προγραμματάκι kkbswitch:
> http://kkbswitch.sourceforge.net/
>
> Έχει εύκολο configuration κλπ και επικοινωνεί κατευθείαν με τα layout του
> xkb.

Τέλεια! Λειτουργεί άψογα! Θα ήθελα όμως κάποιον εύκολο τρόπο να γράφω κάπου
κάπου και κανένα γερμανικό Umlaut. Να βάλω και τρίτο layout στο Control
Center?

> Χρήστος

> ΥΓ: Τα deadkeys στο SuSE (9.2 τουλάχιστον, αλλά μου φαίνεται και παλιότερες
> εκδόσεις) έχουν bug, από την qt, αρκετά προγράμματα δεν τα παίζουν σωστά
> (kvirc, scribus, kword), όλα τα υπόλοιπα παίζουν με
> export LC_CTYPE=el_GR

Δεν τα θέλω έτσι και αλλιώς γιατί είμαι συνηθισμένος να γράφω (ναι, με όλα τα
δάκτυλα) και σε Γερμανικό πληκτρολόγιο.

Κώστας

ΥΓ: Χα! Πόσο εύκολο ήταν να γράψω αυτό το mail, σε σχέση με το προηγούμενο!