WYSIWIG html editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Fri Feb 18 16:43:49 EET 2005

Neon Absentius wrote:
> Την Πέμπτη, Feb 17, 2005 at 08:29:58PM, Giannis Papadopoulos τάδε έφη:

> Αν είναι να αφιερώνεις χρόνο να σκέφτεσαι πως θα φαίνεται η σελίδα
> μάλλον χρησιμοποιείς λάθος πρόγραμμα. Το LaTeX είναι ακριβώς για να
> μην σπαταλάς πάρα πολύ χρόνο στην εμφάνιση αλλά να επικεντρώνεις την
> προσοχή σου στο περιεχόμενο.
>
> Αν σκέφτεσαι πολύ για το πως θα φαίνεται η σελίδα σου χρησιμοποίησε
> το open office ή αν σε ενδιαφέρει η λεπτομέρια plain TeX.

Όχι, αλλά σε μερικές περιπτώσεις με νοιάζει ακόμα και στο latex... Πχ
ανάλογα με το κείμενο χρησιμοποιώ διαφορετικό μέγεθος γραμματοσειράς,
αλλού bold, αλλού italics..

Επιπλέον, όλοι άνθρωποι είμαστε, τους τύπους πρέπει αναγκαστικά να τους
τσεκάρεις μην έχεις κάνει κάποιο λάθος.

> Φαντάζομαι θα έχεις πολλά δεδομένα και είναι απαραίτητοι οι πίνακες.

Παράδειγμα ήταν... Άμα είχα τόσα δεδομένα, θα έβαζα db +
php/servlet/asp/οτιδήποτε.

> BTW, η HTML προφανώς δεν είναι WYSIWYG. Εκ σχεδιασμού. Εφόσον δεν
> ξέρεις τι οθόνη ή τι μπράουζερ χρησιμοποιεί ο επισκέπτης της
> ιστοσελίδας σου και πως αυτός ο μπράουζερ θα κάνει render τα διάφορα
> στοιχεία, όχι μόνο δεν ξέρεις αλλά ούτε καν *μπορείς* να ξέρεις τι θα
> δει ο επισκέπτης σου. Εκτός βέβαια και αν γράφεις την ιστοσελίδα για
> τον εαυτό σου και τον μπράουζερ σου μόνο. Τότε όμως γιατί να την
> βάλεις στο διαδίκτυο;

Οι περισσότεροι browsers τείνουν σε κάποια συγκεκριμένη μορφή. Και αυτήν
θέλω να βλέπω όταν σχεδιάζω το site. Δεν είμαι γραφίστας είπαμε και δεν
με απασχολεί πως θα φαίνεται παντού. Μου αρκεί να βγαίνει σωστή HTML.