WYSIWIG html editor

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri Feb 18 01:50:15 EET 2005

On Fri, 18 Feb 2005, fs wrote:

> On Thu, 17 Feb 2005 20:29:58 +0200, Giannis Papadopoulos wrote:
>
> > Bariemai na fantazomai pws 8a moiazei h selida.. Hdh to kanw sto latex,
> > oxi kai sthn HTML..
> >
> > Allwste, siga mhn kanw pinakes me to xeri...
>
> Για απλά site μία καλή λύση για τους "purists" είναι πρώτα WYSIWYG και
> μετά editing στο χέρι.

 Prepei na eisai anwmalos gia na kantseis na paideyteis me html pou exei
bgalei ena wysiwyg paketo. ENTELWS anwmalos :>

> Το πρόβλημα όμως παραμένει για sites με πολύπλοκα "tables μέσα σε tables"
> και τα συναφή που συνήθως έχουν.

 To oti h html 3.0 ebale ta tables sto paixnidi de shmainei oti prepei na
ta xrhsimopoieis gia na kaneis mexri kai to layout. Yparxoun ta divs kai
to css wste na kaneis oti 8es poly eykola kai apla.

> Γενικότερα, για "portals' και λοιπά μεγάλα sites, ο προγραμματισμός με
> φόρμες είναι μονόδρομος (ή τα free "πακέτα" που κάνουν το ίδιο). Αλλά για
> μικρά sites με πολλά tables αν είναι να διαλέξεις μεταξύ text editor και
> WYSIWYG, προφανώς πας στο δεύτερο εκτός και αν.. δε πας καλά.

 Einai profanes oti pote den exeis katsei na ftia3ei otidhpote se html me
to xeri. To na ftia3eis thn html/css sou me to xeri sto vim, einai poly
poio eykolo apo to na paideyese me programmata gia hli8ious, opws to
dreamweaver. H HTML _ek fysews_ DEN einai WY(W)IWYG glwssa kai ka8e
prospa8eia na ftiaxtei wysiwyg programma gia ayth, einai katadikasmenh na
paragei hli8ia programmata gia hli8ious xrhstes.
 Den mporw na katalabw giati fainete toso bouno se kapoious to na katsoun
na grapsoun ligh html kai ligo css, eidika otan hdh grafoun se LaTeX...
Exw dei mexri kai megalous an8rwpous na ma8ainoun me anesh html/css kai me
8libei to na blepw neous na fobountai...