Palm synchro

Stratos Margaritis smargaritis at gmail.com
Thu Feb 17 09:46:40 EET 2005

Εγώ εδώ και περίπου 3 χρόνια δουλεύω με το jpilot. Απίθανο!!! Κάνει
ακόμα και sync τα AvantGo channels χωρίς κανένα πρόβλημα. Με έχει σώσει
από πολύ δύσκολες καταστάσεις οπού ούτε το Palm Desktop δεν μπορούσε να
επαναφέρει το palm. Εκτός αυτού μην ακούω από εμάς χαζομάρες ότι υπάρχει
κάτι που κάνουν τα Winblows καλύτερα απ' ότι μπορεί να το κάνει το
Linux!!! Απλά προφανώς δεν βρήκατε το κατάληλο εργαλείο οπότε ψάξτε
περισσότερο.

-- Anything that Bill does we can do better --

Stratos :-)

email:  stratis at hellug.gr