WYSIWIG html editor

fs admin at www0.org
Thu Feb 17 03:27:57 EET 2005

On Wed, 16 Feb 2005 18:20:39 +0200, Giannis Papadopoulos wrote:

> Yparxei kapoios poy na plhsiazei to dreamweaver se xrhstikothta kai na
> bgazei SWSTH html?

Βασικά είχα πρόσφατα το πρόβλημα σε μία σελίδα με ένα κάπως πολύπλοκο
table structure καί mozilla editor σε linux καί dreamweaver σε windows να
μου το καταστρέφουν σε σημεία (λόγω μικροδιαφορών σε κάποιες αποστάσεις
των cells).

Τελικά κατέληξα στην υπέροχη λύση να έχω μια φόρμα και απλά να βάζω με ένα
perlίδιο και το CGI.pm (και άλλο ένα περίεργο module) την έξτρα html μέσα
στη σελίδα-φόρμα.

Γενικά αυτό που κάνω είναι να χρησιμοποιώ mozilla editor κυρίως, αλλά αν
κάτι δεν θέλω να πειραχτεί από τα WYSIWIG, το κάνω φόρμα ώστε να βεβαιώσω
την αρχική του κατάσταση, για το πω απλά.