Voithia me rithmisi footer se Exim mail-server !!!!!

Symeonidis Alexandros admin at yourmail.gr
Tue Feb 15 03:03:58 EET 2005

katse re file, su milisa egw asxima ke su edwsa to dikewma na mu milisis
asxima ???

kat arxin pu to ides esi to anonimos ??

mia xara me to kanoniko mu onoma exw grafti stis listes tu hellug.

defteron, an esi ixes mia ipiresia free email, den tha itheles na gini
gnosti ???

kseris kalitero tropo ???

pistevis ine efkolo na sintirisis ena server, an den exis tulaxiston ena
sovaro portal pu ine gnosto ke exi meloi gia na vgalis kapia stixiodi eksoda
tis gramis ke tu server apo diafimisis ???

i mipos skopevis na ta plirosis esi ke de xriazete na exw meloi ???

telos, to FAQ to exw diavasi, ke afto pu les to exw vri, apla den to exw
ksanakanei ke den kserw pos ginete.

sto FAQ den lei pos ginete, ala pos mporisna dromologisis na email pu anikun
se ena domain gia pereterw epeksergasia apo /your/commands...

den kserw pos bori na gini kati tetio omos..

an sinexizis na exis arnitiki stasi dikewma su.

egw tulaxiston, ferthika apsoga.

-An opiodipote alo melos bori na voithisi,parakalw na to kani...

-efxaristw gia to xrono sas, ke me sigxorite an efteksa se kati ke
dimiurgithike tetio arnitiko klima, an ke de vlepo lathos apo merus mu...

news:mailman.1365.1108425839.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr...