turbo-x laptop

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Mon Feb 14 17:38:56 EET 2005

On Monday, February 14, 2005 3:40 PM, Steve Stavropoulos wrote

> amerikaniko kai na to antikatasthseis (katw apo 50 Euro 8a stoixisei).
ναι αλλά να γράψεις 2 keymaps είναι υπόθεση 2 ωρών το πολύ. Λοιπόν, έχουμε
και λέμε 50 ευρώ το 2ωρο δηλαδή 200 ευρώ το 8ωρο δηλαδή μισθό 4-4.5Kευρώ το
μήνα. Αν όμως βγάζεις τόσα και πάνω, δεν αγοράζεις άλλο λαπτοπ αντί για
πλήκτρα καλύτερα?
Αν βγάζεις 1-1.5Κ το μήνα, άντε, κάνε όλη μέρα να τα γράψεις...

> koitas ti grafoun panw ta plhktra (ma8aineis kai poio eykola tyflo
> systhma).
η μαγκιά είναι να παίζεις τυφλό όλα τα διαφορετικά συστήματα πχ dvorak (όχι
ότι το κάνω εγώ;) αλλά βασικά ήθελα να είναι ίδιο με των windoze μιας και το
μηχανάκι δεν ήτανε δικό μου (για να κάνω rm -rf /mnt/vfat). Άσε που έχεις
και περισσότερα σύμβολα (double angle quotes, εν-δεύτερο, εκθέτης-2 και
εκθέτης-3, συνπλήν κλπ)