Xamili taxitita ADSL 384

dourou at in.gr dourou at in.gr
Sun Feb 13 20:45:20 EET 2005

>einai fisiologiko na katevazw me to poli 7Kb/s sto bittorent?
>(sinithws i taxitita einai 3 i 4 i 5).

dokimase na katebaseis ena poly dhmofiles arxeio
meta dokimase na katebaseis apo grhgoro server p.x. ftp.ntua.gr
an den petyxeis toylaxiston 30 apo ntua kati den paei kala.
genikws ta p2p diktya einai poly pio arga apo oti sta8era sites.
to emule mou katebazei (pali me 384, vivodi) 4-5.
Se eksarseis ews kai 27-30 kai me parallhlh kinhsh sth grammh mou (downlods, browsing)
to 8ewrhtiko max einai 48KB/s alla den to exw petyxei pote apo mia phgh h me ena programma