RE: [OT] καταστροφή/ανακύκλωση εταιρικού ΙΤ υλικού

Παναγιώτης *Alpha IT* karoto at alphait.gr
Sun Feb 13 06:56:10 EET 2005

>Ζητώ συγγνώμη για το off-topic αλλά δεν ξέρω πού αλλού ν'απευθυνθώ.
>
>Η εταιρεία μου έχει κάποια σαβούρα για πέταμα - εκτυπωτές, οθόνες, UPS,
>πληκτρολόγια κτλ, όλα από αρκετά έως τελείως χαλασμένα.
>
>Πού/πώς τα πετάει κανείς αυτά; Απ'όσο ξέρω αρκετά υλικά που περιέχονται
>σε τέτοιο hardware θεωρούνται βλαβερά και πρέπει να "αποσύρονται" με
>ειδικό τρόπο (πχ μπαταρίες).
>
>Ευχαριστώ

Εάν σου έλεγα ότι κανένας μα κανένας δεν ενδιαφέρετε τι θα μου έλεγες ? Στην
πόλη μου σχεδόν κάθε εβδομάδα πετάνε ηλεκτρονικές συσκευές συμπεριλαβομένων
και αυτών που ανάφερες , δυστυχώς εδώ Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια υπηρεσία που
να μπορεί να αποσύρει αυτά τα υλικά , ο λόγος ? απλό , για να δημιουργηθεί
κάτι τέτοιο θα πρέπει εταιρίες να πληρώσουνε και κανείς δε δίνει λεφτά για
ένα τέτοιο "εργοστάσιο" ανακύκλωσης.

Αχ φωνάζουνε οι οικολόγοι φωνάζουνε .. αλλά να δούμε πότε θα είναι αργά..