Samba 3 kai valid charset

fs admin at www0.org
Sat Feb 12 21:05:34 EET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 20:39:26 +0200, dourou wrote:

> Το πρόβλημά μου επιμένει, δεν μπορώ να καταφέρω την samba (3.07) να κάνει
> μετάφραση των ελληνικών γραμματοσειρών από Winblows 2000 SP4. Με iconv -l
> θα επρεπε να χρειάζομαι. το validchr δεν μου δινει αποτελεσματα (κενο
> outout file) ενώ και στην valid charset = A:B B:A ... που υποτίθεται ότι
> θα έπαιζε δεν έχω τι να βάλω. αν έχει κανείς το string για 2000 ή καμια
> ιδέα, ΒΟΗΘΕΙΑ! δεν μπορω άλλα reboot... χαλάει το uptime.......

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις reboot και γιατί μετάφραση μιλάς. Αν
μιλάς απλά για τα filenames και dirnames, εδώ απλά:

- κάνω mount ένα fat32 partition με option στο fstab "utf8"
- και στο smb config υπάρχει "unix charset = UTF-8"

Έτσι πολύ απλά επικοινωνούν σωστά τα ελληνικά filenames και directories με
τα windows xp. Επιφυλάσσομαι στο ότι δεν γνωρίζω αν το samba των 2k δεν
μιλάει utf.

Κάτι σχετικό, επειδή τρέχω linux σε iso8859 συνήθως, τα βλέπω σε utf
xterm.