Voithia me rithmisi footer se Exim mail-server !!!!!

Yourmail Administrator admin at yourmail.gr
Fri Feb 11 15:03:32 EET 2005

Kalispera !!!

Ime neos stis listes, my first post, ke den ime siguros an kanw tin oli
diadikasia swsta...

An prepi na alakso kati pite mu kai tha to kanw!

Lipon, to problima exi os eksis:

thelw na valw footer se ola ta ekserxomena e-mail gia to domain yourmail.gr,
kati san:

...body goes here...

--------
Mporite ki esis na apoktisete email free apo yourmail ktlp....

opos katalavate, exw to yourmail.gr, hostarete se Server me OS CentOS 3.3,
ke trexi ke CPanel Control Panel sto server.

Se servers pu exun cpanel, o apache, bind, mysql ke mailserver, erxonte mazi
me to control panel, ke den dexonte eksoteriki alagi, para parametropiisi
mono...

Epomenos, protinete mu kapia lisi gia to iparkto sistima an gnorizete.

O mail-server ine o Exim, ke exi ke mta authorization.
(stin usia dld, iparxun kanonika ena real account ana domain, px gia to
yourmail, iparxei o xristis sistimatos yourmail, me logariasmo username
yourmail, ke eki pane ola ta incoming, ke aftomata, ginonte meta routing sto
swsto virtual inbox kathe user...)

Efxaristw gia ton xrono sas ek twn proterwn, ke arki pu me diavasate.
An kapios exi kapia lisi,poli tha xarw na me voithisi,giati exw 2 mines twra
psaxno lisi ala de vrika kapia lisi se tutorial i estw kapio sxetiko thema
se forum...

ps: min ksexnate pos o server hostari ke ala domain, opote i rithmisi, tha
prepi na ine mono gia to sigekrimeno domain !!!