Φορητοί υπολογιστές και LINUX

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Fri Feb 11 08:57:28 EET 2005

Την Πέμπτη 10 Φεβρουάριος 2005 23:46, γράψατε:
> Έλαβα σήμερα εμαιλ από την γενική τεχνική υποστήριξη πελατών Πλαισίου
> λέγοντας μπορώ να πάω σε κατάστημά τους, εξοπλισμένος με Linux και να
> "παίξω" με τους φορητούς τους, αρκεί να τους ενημερώσω για το κατάστημα και
> ημέρα που θα τους επισκευτώ.
>
> Πολύ μου αρέσει το παρακάτω μοντέλο του Πλαισίου.
> http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=54&Nav_Section_Id
>=6&Catalog_Id=1&Product_Id=237725&Merchant_Id=1&sts_cid=3#
>
> Ώρα λοιπόν να γράψω μερικά σκριπτάκια για εξαγωγή δεδομένων ώστε να τα
> επεξεργαστώ αφού τα αποθηκεύσω σε usb μνήμη.

> [...]

Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις το HP nx7000 ή το nx7010. Παίζουν τα πάντα εκτός
από το SD card reader (διαβάζει μόνο MMC κάρτες και όχι SD) και το ACPI
sleep. Βασικά του πλεονεκτήματα είναι η οθόνη του (15,4", πολύ φωτεινή,
ζωντανά χρώματα, ανάλυση 1680x1050!!), όλα τα καλά του Centrino (1.7GHz και
1.5GHz αντίστοιχα) όπως slim design και μικρότερο από το συνηθισμένο βάρος.
Εγώ το έχω (nx7000) εδώ και 1.5 χρόνο και ούτε που σκέφτομαι για αναβαθμίσεις
κτλ.

Δ.