#Re: Αλογοσκούφης(Σαπουνοποιία Χίου-1492-και UFOs)

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Feb 11 03:28:06 EET 2005

> Θα παρεκλείνω λίγο, γιαυτό ξεκινάω από ένα σημείο που βρήκα ενδιαφέρον.

To provlhma einai pws to post einai kamia vdomada palio, to thread
ekselix6hke kai kata ta fainomena elhkse kai twra me gyrnas pisw.

> Όχι ή ένωση σαπουνοποιών ΧΙΟΥ δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί άλλα έχει
> πιστεύω το δικαίωμα να αρχίσει να σκέφτεται αν ζεί σε δημοκρατία με
> κυβέρνηση που αγαπά τους έλληνες ή σε ολιγαρχία που ανοίγει
> τα πόδια της σε ισχυρούς CEO ξένων πολυεθνικών και αντιπροσωπειών

Dhmokratia an den apatwmai pera apo ton xryso aiwna tou Perikleous den
isxyse pote allote se kanena shmeio tou planhth. Kai vevaia exoume
oligarxia, ton Alogoskoufh sta grafeia ths MS perimenes gia na to
katalaveis.

>   Εγώ σαν προγραμματιστής και υποστηρικτής ελεύθερου λογισμικού
> αισθάνομαι ότι δεν έχω φωνή στη κυβέρνηση.Και αυτό πονάει.

Edw re palikari den exoume fwnh gia ta laxana pou exoun paei 150% panw
se dyo xronia, to Linux mas marane.

>   Το ηθικό δίλημμα στον πυρήνα του είναι πιστεύω
> το εξής:

Na shmeiwsw edw pws ei6istai na leme h6iko didagma ki ayto na einai dyo
grammes.

>   Εξωγήινοι σου προσφέρουν τα αποκλειστικά δικαιώματα εμπορίας
> στον πλανήτη ΓΗ ενός υπερόπλου (για μας.. αυτοί θα έχουν το επόμενης
> γενίας..).Όμως δεν θα σου δώσουν παρά το εγχειρίδιο χρήσης...
> και βέβαια θέλουν και τον έλεγχο της εταιρείας imports-imports.ATIA

Vasika an yphrxan toso ekseligmenoi ekswgihnoi proswpika 6a protimousa
na mou dwsoun ta dikaiwmata emporias ths apolyths antighrantikhs kremas
proswpou gia gynaikes.

>   Σενάριο επιστημονικής φαντασίας θα μου πείτε..Άκου πράγματα..

Kala de variesai, apo to na milame gia papades pio endiaferon einai.

>    ‘Μμμ,’ σκέφτεσαι...’ είναι αιώνες μπροστά από εμάς .. αν όχι εγώ
> γείτονας σίγουρα θε δεχτεί..εξ΄άλλου ,του πούστη ,πόσο δύσκολο είναι να
> πουλάς κάτι που δεν το έχει κανείς στην γη και θα το ποθούν όλοι σαν
> τρελοί..

Kati san thn Coca Cola ena pragma.

>     Μμμ, μήπως πρέπει να σκεφτώ και την ανθρωπότητα..

Mpa, an me epianan h6ikes anastoles 6a to'rixna sta narkwtika na mou fygoun.

>     Χμμμ.. η Μαρία όμως με έχει για φτύσιμο...όταν γίνω ο γαμάω νο1
> προστάτης στον κ ο λ ό β ρ α χ ο  αυτόν θα σέρνεται στα 4 και θα  με
> παρακαλάει για ένα βλέμα..

Ama ferei kai th filh ths pshnomai akoma perissotero.

>     Φουφ!!.. και όλοι αυτοί που φτίαχνουν όπλα σήμερα ;; ..θα  μείνουν
> άνεργοι , θα πάθουν εργασιακό σοκ.. (Ποτέ δεν συμπαθούσα  τους
> Αμερικάνους.. ίσως είναι θεία δίκη..να πάνε στον διάλο.)

Nai re, fuck them. Emeis na 'maste kala.

>     Γαμώτο.Ίσως τα μεγαλοποιώ.Εξάλλου η απελευθέρωση των αγορών είναι
> καλό πράγμα.

Kalo den einai alla h kalogerikh mas peftei ligo varia.

>   Φαντάσου λέει κιόλας να λέγανε τα τρία διαστημόπλοια τους οι εξωγήινοι
> Santa Maria , Niña and Pinta... :-(

Fantasou na ta legane Giosakis kai ta tria.

>    Ποιός δύσμοιρος ιθαγενής της καραβαικής,αζτέκος,ινκας,ινδιάνος ήξερε
> ή μπορούσε να διανοηθεί τι τραγικό πρόκειται να συμβεί.Βλέπω πολλούς
> έλληνες να ταιριάζουν γάντι στην νοοτροποία του ιθαγενή που θαμπώνεται
> από καθρεφτάκια έχοντας χάσει το πολιτικό του αισθητήτηριο αδιαφορώντας
> γιατο πώς θα ζήσουν οι άλλοι έλληνες και το τί ποσοστό του εισοδήματός
> τους πάει στο εξωτερικό και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στην κοινωνική
> συνοχή(στην ποιά;;..to uzi moy pali thelei ladvma re sy baggeli..).

En oligois epeidh vlepw sou phre poly xrono to dia tayta einai pws oso
kyriarxei h MS meiwnetai to emporiko isozygio ths Elladas? Ki egw mazi
sou eimai, piase esy to karaouli na ferw egw to lavaro na arxisoume thn
epanastash. Koufales, 6a sas dw stis kremales.