Αλογοσκούφης(Σαπουνοποιία Χίου-1492-και UFOs)

chomwitt chomwitt at yahoo.gr
Fri Feb 11 02:03:08 EET 2005

Costas Barakitis wrote:
> Sygnwmh alla gia na katalavw, en prokeimenw as poume prepei na kanoume
> mia anakoinwsh epeidh o ypourgos oikonomikwn parevre6ei sta egkainia twn
> grafeiwn ths Microsoft? Vlepete tipota to aksioperiergo sth sygkekrimenh
> energeia pou apaitei thn paremvash mas? An dhladh avrio o ypourgos
> anaptykshs xairethsei th sygxwneysh ths Procter & Gable me th Gillete
> prepei na vgei h enwsh sapounopoiwn Xiou na katageilei to gegonos?

[GNU/Linux-Πολιτική οικονομία]
[GNU/Linux-Υποστήριξη]

Θα παρεκλείνω λίγο, γιαυτό ξεκινάω από ένα σημείο που βρήκα ενδιαφέρον.

Όχι ή ένωση σαπουνοποιών ΧΙΟΥ δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί άλλα έχει
πιστεύω το δικαίωμα να αρχίσει να σκέφτεται αν ζεί σε δημοκρατία με
κυβέρνηση που αγαπά τους έλληνες ή σε ολιγαρχία που ανοίγει
τα πόδια της σε ισχυρούς CEO ξένων πολυεθνικών και αντιπροσωπειών
   Εγώ σαν προγραμματιστής και υποστηρικτής ελεύθερου λογισμικού
αισθάνομαι ότι δεν έχω φωνή στη κυβέρνηση.Και αυτό πονάει.

   Το ηθικό δίλημμα στον πυρήνα του είναι πιστεύω
το εξής:
   Εξωγήινοι σου προσφέρουν τα αποκλειστικά δικαιώματα εμπορίας
στον πλανήτη ΓΗ ενός υπερόπλου (για μας.. αυτοί θα έχουν το επόμενης
γενίας..).Όμως δεν θα σου δώσουν παρά το εγχειρίδιο χρήσης...
και βέβαια θέλουν και τον έλεγχο της εταιρείας imports-imports.ATIA
   	'Μμμ,' σκέφτεσαι...' είναι αιώνες μπροστά από εμάς .. αν όχι εγώ 	ο
γείτονας σίγουρα θε δεχτεί..εξ΄άλλου ,του πούστη ,πόσο δύσκολο 	είναι να
πουλάς κάτι που δεν το έχει κανείς στην γη και θα το 			ποθούν όλοι σαν
τρελοί..
   	Μμμ, μήπως πρέπει να σκεφτώ και την ανθρωπότητα.. η
κοινωνική-πολιτική ισορροπία στον πλανήτη με του θα αρχίσω τις
εισαγωγές θα γαμηθεί για τα καλά... ΧΑΟΣ.. αυτό είναι το ποιό
πιθανό...ΧΑΟΣ..
	Θα ζητήσω περισσότερα ανταλλάγματα..ναι ναι .. αυτό θα κάνω..ΓΙΑ 	ΤΗΝ
ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ... Θα τους ζητήσω 20-80 συμπαραγωγή 			και
σταδιακά θα κλέψουμε την τεχνογνωσία τους και τους στείλουμε  	τους
γαμημένους από το άστρο που ήρθαν..
   	Χμμμ.. η Μαρία όμως με έχει για φτύσιμο...όταν γίνω ο γαμάω νο1
προστάτης στον κ ο λ ό β ρ α χ ο  αυτόν θα σέρνεται στα 4 και θα 	με
παρακαλάει για ένα βλέμα..
   	Φουφ!!.. και όλοι αυτοί που φτίαχνουν όπλα σήμερα ;; ..θα 			μείνουν
άνεργοι , θα πάθουν εργασιακό σοκ.. (Ποτέ δεν συμπαθούσα 	τους
Αμερικάνους.. ίσως είναι θεία δίκη..να πάνε στον διάλο.)
   	Γαμώτο.Ίσως τα μεγαλοποιώ.Εξάλλου η απελευθέρωση των αγορών 			είναι
καλό πράγμα.Η αγορά θα βρεί μόνη της το σημείο 				ισορροπίας.. το λένε
και όλοι οι οικονομολόγοι που βλέπω στο 			cnn.. Θα υπάρχουν κάποιες
παράπλευρες απώλειες βέβαια,αλλά ο 			milky way δεν πρέπει να κοιτάει
πλέον στο παρελθόν.Μια λαμπρή 			εποχή ξημερώνει για την ν ο ή μ ο ν α
ζωή του γαλαξίαμας...'(*)

   Σενάριο επιστημονικής μαλακίας θα μου πείτε..Άκου πράγματα..
προηγμένοι εξωγήινοι που μέσω εμποριού θα διαλυσουν τον πλανήτη
και στο τέλος θα μείνουμε μια μειονότητα ανθρώπων σε έναν ξένο
πια πλανήτη.
   Φαντάσου λέει κιόλας να λέγανε τα τρία διαστημόπλοια τους οι εξωγήινοι
Santa Maria , Niña and Pinta... :-(

    Ποιός δύσμοιρος ιθαγενής της καραβαικής,αζτέκος,ινκας,ινδιάνος ήξερε
ή μπορούσε να διανοηθεί τι τραγικό πρόκειται να συμβεί.Βλέπω πολλούς
έλληνες να ταιριάζουν γάντι στην νοοτροποία του ιθαγενή που θαμπώνεται
από καθρεφτάκια έχοντας χάσει το πολιτικό του αισθητήτηριο αδιαφορώντας
γιατο πώς θα ζήσουν οι άλλοι έλληνες και το τί ποσοστό του εισοδήματός
τους πάει στο εξωτερικό και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στην κοινωνική
συνοχή(στην ποιά;;..to uzi moy pali thelei ladvma re sy baggeli..).

'The issues the GNU/Linux posses about democratical dissimination of
technical knowledge will echo into the next centuries'
					Anonymous.