Φορητοί υπολογιστές και LINUX

fs admin at www0.org
Thu Feb 10 19:34:52 EET 2005

On Wed, 09 Feb 2005 18:50:51 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Sto telos, feugwntas, tous afhsa kai ena FreeSBIE CD-ROM :P

Χμ, σκεφτόμουν, το  freesbie είναι τέλειο όνομα. Συνδυάζεται επακριβώς με
την τάση του χρήστη να το πετάξει σαν freesbee από τον 4ο όροφο όταν του
δώσει στα νεύρα.

Δηλαδή, το ότι το freebsd κατάφερε να δημιουργήσει ένα όνομα πιο "cute"
και "trendy" από το linux, το freebsd με τη "1337N355" φήμη του, το
freebsd με τη φήμη ότι σηκώνει τα μεγαλύτερα sites του internet, μήπως το
μέλλον του είναι εκεί; Στα ημι-live cds;

Αν το δω κι' αυτό, τα έχω δει όλα.

Αλλά μπα.... πάλι σε δέκα χρόνια θα αναφέρω τη λέξη "linux" και όλο και
κάποιος θα βρεθεί, κουνώντας την ουρά του σαν τσαλαπετεινός να μου πει
κοκορεύοντας: "Εγώ φίλε βάζω free bsd στα μηχανήματά μου".

</flame>

hahahah