Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

DJ Art djart at linux.gr
Sat Feb 5 17:56:18 EET 2005

On Friday 04 February 2005 10:46, John Salatas wrote:

> Se SuSE me DVD-R(W) paizei me 2.6.10.

Ναι, αυτό το ενδεχόμενο (και σε RH που παίζει του Ιάκωβου) το φοβόμουν.

Είναι γνωστό πως και στο SuSE και στο RH, αλλά και σε άλλες διανομές, τα
cdrecord/growisofs είναι customized με patches.

Στο Slackware μου με 2.6.10 και τα default unpatched cdrecord/growisofs,
το μεν cdrecord δουλεύει, αλλά με άκρως ενοχλητικά και ανησυχητικά
warnings, το δε growisofs δεν ξεκινάει ούτε καν να γράψει. Με το ίδιο
configuration σε 2.6.7, δουλεύουν τέλεια, οπότε δεν τίθεται θέμα, σε
αυτά είναι το πρόβλημα.

Θα δοκιμάσω να βρώ τα RH και τα SuSE src rpms και να δοκιμάσω να δώ τί
είναι αυτά τα patches και αν κάνουν compile σε μένα και αν δουλεύουν
καλά.

Βέβαια, για τα SuSE patches, ξέρω σίγουρα πως ο Schilling έχει ρίξει το
άπειρο βρισίδι στους SuSE developers :-/ (καλά, είναι κι αυτός τόνους
γελοίος).

Xm, πρώτα θα δώ και τί έχει κάνει το Debian επί του θέματος ;) Τα
εμπιστεύομαι πιο πολύ τα δικά του patches ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?