Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

John Salatas john at csn.gr
Fri Feb 4 00:54:39 EET 2005

On Fri 04 Feb 2005 00:12, DJ Art wrote:
> Για να παίζει καλά το h/w σου, θα πρέπει να έχεις 2.6.10+, αλλά για να
> μπορέσεις να γράψεις CD σαν άνθρωπος, δηλαδή να μην πετάει ένα σκασμό
> errors το @#$#^ cdrecord και για να παίζει με realtime priority, θα
> διαπιστώσεις πως αυτό γίνεται μόνο με 2.6.7-

Sto systima mou exw ta exis:

salatas:~ # uname -r
2.6.8-24.11-smp
salatas:~ # dmesg | grep DVD
hdb: ATAPI DVD-ROM 16XMax, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdc: TEAC DV-W50E, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdb: ATAPI 40X DVD-ROM drive, 512kB Cache
hdc: ATAPI 63X DVD-ROM DVD-R CD-R/RW drive, 2000kB Cache
salatas:~ # cdrecord -version
Cdrecord-Clone 2.01 (i686-suse-linux) Copyright (C) 1995-2004 Jörg Schilling
Note: This version is an unofficial (modified) version
Note: and therefore may have bugs that are not present in the original.
Note: Please send bug reports or support requests to
http://www.suse.de/feedback
Note: The author of cdrecord should not be bothered with problems in this
version.
salatas:~ #

Oooouuuuupsssssss.....
Ebale to xeraki tis i SuSE alla paizei. Exw grapsei apeira Data CD/DVD,
DVD-Video (me Audio CD den exw asxolithei).
Alitheia i official version tou cdrecord den paizei me 2.6.7+ ?