Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

Iakwbos Triantafilloy ewsforos at styx.irc.gr
Thu Feb 3 16:58:35 EET 2005

Nikos Dimitrakopoulos wrote:

> egw apla rwthsa gia na parw mia idea ti chipsets exei apanw.... (wste
> akribws an thelhsw na xrhsimopoihsw kapoio auto na dw to how-to sou :D )

Den exei na kanei me to chipset, gi ayto den ta anefera, akribws gia na
mh leei o ricudis oti kanw efelikia.

Epithdes anefera mono ta "incompatible" components kai pws na kanete na
paiksoun ayta kai mono ayta. Ola ta ypoloipa yposthrizontai apsoga apo
ton 2.6.10.

Btw, to PS profanws den anaferotan se sena syggekrimena :-)

I.T.