Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

Iakwbos Triantafilloy ewsforos at styx.irc.gr
Thu Feb 3 16:44:38 EET 2005

Nikos Dimitrakopoulos wrote:

> Iakwbos Triantafilloy wrote:
>
>> Kalhspera,
>>
>> Prosfata esthsa ena neo systhma kai synanthsa diafora problhmata
>> symbatothtas. Ta perissotera perifereiaka kai merh tou HW opws
>> chipsets, controllers klp yposthrizontai mia xara apo ton 2.6.10
>> kernel. Ayta me ta opoia tha exete problhma (kai ta opoia einai
>> eksairetika dhmofilh se oles tis nees platformes) einai o hxos kai h
>> karta diktyou.
>

> na kanw mia genikh erwthsh giati kapou to exasa sto olo topic, ti
> akribws mobo agorases kai esthses to mhxanima?

Asus P5AD2-E Premium

Specs:
http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=371&l1=3&l2=11&l3=144

Se kathe periptwsh den blepw ti diafora kanei alla there you go anyway...

I.T.

PS: Ena den katalabainw... Giati tosos dialogos kai thewries peri tou
giati to ena ki oxi to allo, kai paidema kai mazoxismos klp? To olo
point einai oti gia ton A h B logo ekatsa kai egrapsa ena mini-howto to
opoio poly pithanon na boithisei arketous twra, h' sto syntomo mellon
kai pou den yparxei kati antistoixo tou sto net (pistepse me, I googled
the bejesus out of it). That's about it... End of story...