Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 3 11:47:22 EET 2005

On 2005-02-03 11:25, fs <admin at www0.org> wrote:

> Το θέμα είναι μεγάλο/off-topic και στην ουσία είναι πολιτική και
> οικονομική η συζήτηση γύρω από αυτό.

Μα ακριβώς γι αυτό το οικονομικό σκέλος της συζήτησης και του σκεπτικού
εγώ το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να σκεφτώ:

  1. Specs δε βλέπω στο site της Marvell(R).  Το μόνο κάπως "τεχνικό"
     κείμενο που υπάρχει εκεί είναι το "product brief":
     http://www.marvell.com/products/pcconn/yukon/88E8050-001.pdf

  2. Drivers δίνουν αλλά είναι μάπα.

  3. Το ότι υπάρχει driver για την έκδοση X του Linux δε μου λέει τίποτα
     (πρώτον γιατί έχω BSD και δεύτερον επειδή δεν παίζει στην X+1).

Γι αυτό, δεν αξίζει να ασχολούμαι καν με το Marvell.  Αν αποκτήσει
σοβαρό driver αργότερα το Linux, που συντηρείται από παλιό, καλό,
δοκιμασμένο Linux kernel hacker... θα το σκεφτώ :P