samba kai UTF 16

dourou at in.gr dourou at in.gr
Tue Feb 1 20:59:20 EET 2005

Na 'mai kai pali...
ola kapws (dia mageias??) douleyoun shmera... ektos apo ta diktyaka shares...
o server mou trexei 2000 Pro SP2.
Ta arxeia/fakeloi me ellhniko onoma fainontai alampournezika kai den ta anoigei.
profanws einai UTF to windows onoma.
sto smb.conf bazw

dos charset   dokimasa   ISO8859-7  kai 737
unix charset  dokimasa  ISO8859-7  kai UTF-8   kai UTF-16

ta kefalaia kati pane na poyne alla genikws g...tai
ta arxeia einai accessible alla den me boh8a poly ayto
ti na kanw gia na blepw ta onomata kala??

btw mporei kapoios na mou steilei ena arxeio socket pou na douleuei apo wine giati den mporw na katalabw pws prepei na einai

thanx