Gmail Spammer?

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Thu Dec 29 12:34:18 EET 2005

Στις Thursday 29 December 2005 11:44, ο/η Thanos Kyritsis έγραψε:

> Ναι, είναι γνωστό "πρόβλημα" εδώ και πολλούς μήνες. To sorbs θεωρεί ως
> spammers κάποιους servers του Gmail ....
>
> http://www.senderbase.org/search?searchString=64.233.184.194
> http://www.nl.sorbs.net/lookup.shtml?64.233.184.194
>
> Και σε αυτές τις περιπτώσεις μεταξύ του α) να κάνουμε εμείς τις πάπιες
> και να βγάλουμε το sorbs ή β) να κόψουν τον κώλο τους οι Gmail admins,
> κάτι μου λέει πως κανονικά πρέπει να συμβεί το β .....

Κάτι τελευταία μου λέει ότι μάλλον πρέπει να συμβεί το α), η SORBS τελευταία
τον παίζει άσχημα. Πριν κανά δίμηνο έβαλε 100.000 - static - IP addresses
μέσα στη λίστα της κατά λάθος. Ναι, είμουνα μέσα στους 100.000 τυχερούς. Και
ναι, για 4 μέρες το μισό Internet δεν ήθελε να πάρει mail από τους 100.000
τυχερούς. Εγώ προσωπικά προτιμώ τις SBL και XBL του Spamhaus.

Δημήτρης