Gmail Spammer?

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Dec 29 11:44:14 EET 2005

On Wednesday 28 December 2005 23:25, Db0 wrote:
> Κοιτάξτε ένα μήνυμα που μου έβγαλε. Το έιχε ξανακάνει και παλαιότερα.
> Φαίνεται σαν να θεωρεί ένα απο τα relays του Gmail σαν spam server.
>
> Technical details of permanent failure:
> PERM_FAILURE: SMTP Error (state 8): 554 5.7.1 Rejected 64.233.184.194
> found in dnsbl.sorbs.net

Ναι, είναι γνωστό "πρόβλημα" εδώ και πολλούς μήνες. To sorbs θεωρεί ως
spammers κάποιους servers του Gmail ....

http://www.senderbase.org/search?searchString=64.233.184.194
http://www.nl.sorbs.net/lookup.shtml?64.233.184.194

Και σε αυτές τις περιπτώσεις μεταξύ του α) να κάνουμε εμείς τις πάπιες
και να βγάλουμε το sorbs ή β) να κόψουν τον κώλο τους οι Gmail admins,
κάτι μου λέει πως κανονικά πρέπει να συμβεί το β .....

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves