s-video out

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Sun Dec 25 16:38:31 EET 2005

Καλημερα και Χρόνια Πολλά

 ξέρει κανείς πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το s-video out σε εναν φορητό
υπολογιστή?
H κάρτα γραφικών ειναι μια intel που παιζει με το i810 μια χαρα.
Επειδή γενικότερα δε γνωρίζω, η s-video out παιζει οπως και το vga-out?

Για παράδειγμα, μπορώ με το i810switch και στελνω εικονα ειτε στο
laptop ειτε στην εξωτερικη οθόνη μια χαρα. Με το s-video μπορω να
χρησιμοποιήσω καποιο αντίστοιχο πρόγραμμα?

Καπου διάβασα οτι καταρχην για να μου παιξει αυτο πρεπει να εχω
συνδεδεμενη την τηλεοραση στο boot για να το βρησκει το bios και να το
ενεργοποιεί? Δοκιμασα κι αυτη την εκδοχη αλλα φως δεν ειδα... τι αλλο
πρεπει να κανω για να δουλεψει?

thanx

Στελλα.

ps ναι ειμαι μεσα στο πνευμα των χριστουγεννων :-)