regular expression

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Sat Dec 24 16:01:17 EET 2005

Kalimera pedia.

Sas efxaristo poli gia tin voithia. Telika den katafera na vro akri.
Para to oti to regular expression pou aftiaxa me ti voithia sas akane
afto pou ithela se console gia eki pou to ithela den ekane ti doulia tou
(Ithela na to xrisimopiiso sto validation framework ton struts gia na
kopso ta sql injections se ena web application). Anyway vrethike alli
akri (customia - parsing mesa sta actions)

Opos ke na exi sas efxaristo poli
Kala Xristougena se olous sas
axelmangr

PS:

>Ωχ μάνα!  Αν ήξερα ότι το καημένο το regexp μου θα κατέληγε μέσα σε
>Java, οτιδήποτε Java, οπουδήποτε Java, θα το σκότωνα πριν γεννηθεί :P

Tha ithela na to sxoliaso afto alla se isterografo gia na min xekinisi
ena atelioto flame. Den thelo na mpo sti logiki tou an xriazode pointers
i an den xrisazode oute pios ine kalos programmatistis aftos pou xeri
perl ke c++ i aftos pou xeri java. Aloste ekastos efo etaxthi. Apla
nomizo oti kathe ergalio kani kala mia doulia pou prepi na kani. An
thelo na rixo an tixo tha xrisimopiiso vaiopoula. An thelo na spaso ena
sideraki tha xrisimopiiso ena mikro sfiraki. Oso pio polla "ergalia"
xeri kanis na xirizete toso to kalitero gia ton anixto kodika ke tin
filosofia tou. Ke gia na min parexigitho... den sti leo, apla ekfrazo
mia gnomi.

Kala xristougena se olous ke pali