Password management - the script

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 23 17:23:07 EET 2005

On 2005-12-23 16:54, Giannis Papaioannou <jhn at aix.meng.auth.gr> wrote:

> den einai akribws 8ema security, alla den 8a htan kalyterh
> praktikh anti na termatizei na emfanizei ena sxetiko mhnyma
> la8ous?

Γενικά, ναι.  Μπορεί να είμαι εγώ ο «παράξενος», αλλά όποτε βλέπω
unhandled exception, το οποίο το πετάει π.χ. κάποιο Java
πρόγραμμα στη μάπα του χρήστη, έχω μια αυθόρμητη τάση να
σκέφτομαι τι καλά που θα ήταν να έχω τη διεύθυνση του
προγραμματιστή που ξέχασε να γράψει το handler, για να ξέρω που
να στείλω το φάκελο με τον άνθρακα, τη βόμβα, κάτι τέλος
πάντων...

:P