Περι αctive kai passive mode

Νίκος hackeras at gmail.com
Fri Dec 23 12:13:36 EET 2005

Περι active kai passive:

για παραδειγμα στο DC++

passive = ΔΕΝ εχω ενεργοποιημενο το port
forwarding sto router pros to pc που τρεχει το DC++

active = ΕΧΩ ενεργοποιημενο το port forwarding sto
router pros to pc που τρεχει το DC++

για παραδειγμα στο DC++ αν εισαι passive
λενε δεν μπορεις να παρεις δατα απο
αλλον passive user para monon apo active, enw o active
παιρνει data και απο αctive users λλα κιαι απο
passive επισης.

Εδω κολλαw:

α) Μα με ποιον τροπο μπορει ο active user na
παρει data απο καποιον passive user αφου και αν
επιχειρισει να τα ζητησει το outgoing tcp/udp
connection request του θα το μπλοκαρει to NAT του
router του passive user λογω του οτι δεν εχει
οριστει αναλογο allow rule?!?

β) Ο passive user ετσι οπςν το καταλαβαινω
εγώ θα επρεπε μονο να μπορει αν δινει
data αλλα και οχι να τα παρει πισω αφου
οταν επιστρεφουν θα ειναι blocked απο το
router που δεν επιτρεπει εισροή
δεδομένων?

ΠΩΣ επιτελους γινεται αθτι ι
δοσοληψια?!? Ποσα καναλια εχουμε?