problhma me onboard karta hxoy

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Fri Dec 23 03:50:59 EET 2005

When the date was Thursday 22 December 2005 06:03, Jimmy Angelakos wrote:

> 9 stous 10 pou 3erw pws tou exoun afierwsei panw apo 8 lepta xwris na
> poune "mpliaaaax mainstream, user friendly distro, malakia, egw eimai o
> l33t hax0r toy sympantos", pisteuoun pws isxyei.

Και από πότε οι γνωστοί σου αποτελούν ικανό και αντιπροσωπευτικό δείγμα;
Αν θες να αναφερθείς σε στατιστικές, τουλάχιστο κάντο με ένα δόκιμο τρόπο.
Ακόμη κι έτσι όμως, δεν θα αναιρέσεις το γελοίο του πράγματος: κάποιος _έχει_
πρόβλημα με τους drivers και εσύ του λες ότι η διανομή είναι καλοστημένη,
όσον αφορά τους drivers. Σαν κακή διαφήμιση της MS μου ακούγεται.

> Kai e3allou, an den
> exeis na proteineis tipota ousiwdes, mhn petagesai san thn tsapou na
> sxoliazeis tis "symboules" allwn.

Αν ήταν συμβουλές και όχι "συμβουλές", δεν θα έκανα κανένα σχόλιο.

> Omologw pws den to eixa prose3ei.

Προφανώς όχι, αφού 9 στους 10 από τους γνωστούς σου που έχουν αφιερώσει πάνω
από 8 λεπτά στο Ubuntu, χωρίς να πούνε "μπλιαχ, mainstream, user friendly
distro, χαζομάρα, εγώ είμαι ο l33t hax0r του σύμπαντος" πιστεύουν ότι είναι
καλοστημένο σε θέμα drivers -- τουλάχιστον για onboard κάρτες ήχου, είτε
αναξιοπρεπείς, είτε σε 3l33t 64-bit μηχανήματα στη Comdex.
Πφ, γιατί να προσέξεις τι στοιχεία σου δίνει ο άλλος για το πρόβλημα του, εσύ
απλά μια "συμβουλή" ήθελες να δώσεις...

> Opws kai na'xei , skrew j00 el33t bastard...! :)

Καλές γιορτές και σε 'σένα.

--
 Michael Iatrou