server monitoring

Panagiotis Palias palias at csd.uoc.gr
Thu Dec 22 01:07:56 EET 2005

Panagiotis Atmatzidis wrote:

>Καλησπέρα Παναγιώτη,
>
>Είναι πολύ απλό αυτό που ζητάς, ένα απλό bash script μπορεί να κάνει
>αυτήν την δουλειά εφόσον έχεις mailx + smtpd στο σύστημα. Για την
>γραφική απεικόνιση σίγουρα θέλεις παραπάνω γραμμές κώδικα...
>Αν κατάλαβα καλά θέλεις να στέλνει email αν πέσει κάτω ο server ή για
>κάποιο λόγο σταματήσει να δίνει reply, σωστά?

Βασικά είχα στο μυαλό μου κάτι σαν το servers alive, το οποίο όμως
βγαίνει μόνο σε win απ' όσο γνωρίζω. Αυτό pingάρει κάποιους hosts,
οπτικοποιεί το αποτέλεσμα στην taskbar (όχι κάτι που μου χρειάζεται),
σηκώνει http server και αναρτεί σελίδα με γραφική απεικόνιση των
αποτελεσμάτων και εν ανάγκη να στέλνει ένα mail. Βέβαια το servers alive
http://www.woodstone.nu/salive/ είναι πιο πολύπλοκο, αλλά αυτά μου
χρειάζονται.