Automatic login

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 21 15:26:47 EET 2005

On 2005-12-21 15:07, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> Γιώργο σε εμένα (ubuntu & thunderbird με άσχετο default encoding για
> incoming mail -windows1253-) φένεται σωστά.  Μάλιστα το thunderbird
> διαλέγει για την απόδοση του κωδικοποίηση UTF-8, δηλαδή αυτή ακριβώς
> που υποδηλώνει και το message source.  Μήπως έχει καμιά παραξενιά ή
> κάποια λάθος ρύθμιση ο MUA σου?

Είναι πολύ πιθανόν.  Χρησιμοποιώ external HTML viewer (το firefox, αν
είναι ήδη ανοιχτό ή το elinks(1) σε κάθε άλλη περίπτωση).  Το βασικό
πρόβλημα στο να το δω ήταν μάλλον ότι ο external HTML viewer δεν έχει
πληροφορίες σχετικά με την κωδικοποίηση που υπάρχει στα MIME headers,
και το ίδιο το HTML δεν είναι valid HTML document (π.χ. δεν έχει <HTML>,
<!DOCTYPE> ή <META> header με το σωστό encoding στην αρχή).

Κάθε webmail και μια νέα βλακεία... τι να πεις.