Automatic login

Db0 dbzero at gmail.com
Wed Dec 21 13:51:56 EET 2005

Καλημέρα.
Εγκατέστησα πρόσφατα ένα ubuntu-lite σε ένα παλαιότερο pc το οποίο είναι να
χαριστεί σε κάποιο μικρό παιδάκι (5 ετών). Το σύστημα χρησιμοποιεί το icewm
σαν WM διότι το gnome είναι πολύ βαρύ.
Για ευκολία θα ήθελα στην αρχή να μην χρειάζεται να δώσει πιστοποιήτικα για
να συνδεθεί, κάτι που στο icewm (που χρησιμοποιεί wdm) δεν ξέρω να
ενεργοποιώ. Εγκατέστησα το gdm αλλα δεν ξερω πως να συνεχίσω (σημείωση οτι
στο gnome ξέρω που να πάω αλλα δεν βρίσκω την επιλογή) έχετε καμία ιδέα ποιό
πακέτο απο το apt είναι που θέτει αυτή την επιλογή;

Ευχαριστώ

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical solution is
that it was probably ninja" - Occam's Katana