password management [WAS: Peri asfaleias [was: ...]]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 20 01:59:20 EET 2005

On 2005-12-20 00:12, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:
> [...]

165 ΜΒ, την τελευταία φορά που έστησα ένα πλήρες FreeBSD με όλο το
"βασικό σύστημα".  Πολλά από αυτά που έχει αυτό δε χρειάζονται, οπότε με
λίγο προσοχή και κάμποσα build tests μπορείς να το ρίξεις σε 30-35 ΜΒ
για ένα πλήρες, λειτουργικό firewall & dhcp server.

Δεν υπάρχει λόγος να έχεις read-only το /usr και να αφήσεις το / rw.

Συνήθως, ελάχιστα είναι πλέον αυτά...  Αν εξαιρέσεις τα X11, δεν είναι
πάνω από 50 binaries, τα οποία μπορείς να παρακολουθείς στενά με κάτι
σαν το tripwire(1) ή το mtree(1).

% root at flame:/root# find -x / -perm +u+ | wc -l
%        5
% root at flame:/root# find -x /usr -perm +u+s | wc -l
%       33

> μπορεί να γίνει αυτόματα?

Δε χρειάζεται.  Είναι overkill έτσι κι αλλιώς.  Δεν έχει νόημα να κάνεις
κάθε μέρα update, εκτός κι αν τη βρίσκεις να κάθεσαι να κάνεις audit
κάθε μέρα τις αλλαγές (updates) της προηγούμενης νύχτας.