Δεν κρατάει το hostname

Dimitri T midiostri at yahoo.co.uk
Mon Dec 19 14:47:56 EET 2005

Γεια σε όλους,
Έχω ένα lan με 10 σταθμούς εργασίας Windows XP και ένα
μηχάνημα που φιλοδοξεί να γίνει ένας Linux fileserver.

Μόλις έχω εγκαταστήσει το Mandrake 10.1 και κατά την
εγκατάσταση φρόντισα να το ορίσω ως διακομιστή
αρχείων.

Τώρα παλεύω με το ένα και το άλλο και φοβάμαι πως
χρειάζομαι λίγη (ή πολλή τέλος πάντων) βοήθεια. Και
καταρχήν το όνομα του υπολογιστή. Έχω αλλάξει το
/etc/sysconfig/network σε:
 NETWORKING=yes
 HOSTNAME=SRV1

Δίνω και την εντολή
 hostname SRV1

αλλά μετά την επανεκκίνηση έχει κρατήσει το παλιό
hostname (το οποίο είναι dhcppc0)

Βρήκα στο διαδίκτυο ότι πρέπει να αλλάξω και το
/etc/hosts όμως τι να βάλω εκεί; Ο υπολογιστής παίρνει
την ip του δυναμικά. Δίπλα σε τι ip να γράψω το
hostname;

Ξέρει κανείς να μου πει τι κάνω λάθος;
Ευχαριστώ,
Δημήτρης

ΥΓ > Επειδή είμαι σε digest mode θα εκτιμούσα ένα CC

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr