Re: Peri asfaleias [was: Re: SOLVED: grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά]

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Sat Dec 17 03:41:49 EET 2005

Pavlos Parissis wrote:

>On Fri, 16 Dec 2005 19:10:41 +0200
>"Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:
>
>..snip..
>Password Managers
>
>http://freshmeat.net/projects/mpm/
>http://www.harry-b.de/dokuwiki/doku.php?id=harry:cpm

Εχαριστώ Παύλο. Το κακό με τους password managers που ξέρω (και αυτούς
τους δύο επίσης) είναι ότι είναι σχεδιασμένοι με το σκεπτικό ότι ο
χρήστης από τη στιγμή που θα γίνει authenticated μπορεί να βλέπει ότι
θέλει. Στη δική μου περίπτωση όμως θα πρέπει

α) ο χρήστης να βλέπει το πολύ 2-3 passwords το λεπτό
β) για ότι ζητά να δει να ενημερώνεται ο προϊστάμενος του
αυτά γιατί τα passwords μπορεί να μην είναι κάθε ένα από μόνο του τόσο
σημαντικό αλλά όλα μαζί είναι πολύ κακό να διαρευσουν και γιατί δεν
είναι λογικό ο χρήστης να ζητά να μάθει οποιοδήποτε password αλλά μόνο
αυτά που απαιτούνται για να κάνει τη δουλειά της ημέρας

Δεν βρήκα κάτι σχετικό και έτσι δοκίμασα να το φτιάξω.
Αν ξέρει κανείς κάτι με αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήθελα πολύ να το δω.

Νίκος