Re: Peri asfaleias [was: Re: SOLVED: grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά]

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sat Dec 17 03:15:12 EET 2005

Nick Demou (enLogic) wrote:

> όσον αφορά τη μη σχετικότητα του posting ήταν όντως αποτέλεσμα βιασύνης
> (καταλογήστε μου σαν δικαιολογία είναι ότι το thread ήταν αρχικά σχετικό
> αλλά ξέφυγε σιγά σιγά καθως μεταλασόταν το πρόβλημα που προσπαθούσα να
> λύσω)

Ο πρώτος εδώ μέσα που δεν έχει αλλάξει ποτέ του το θέμα σε thread (όπως
κάνω τώρα εγώ :-P ) ας ξεκινήσει το λιθοβολισμό παρακάλω... πώς;;;
κανείς;... ησυχία....
Και στο κάτω-κάτω τι θα ήταν η λίστα (και όλες οι λίστες εδώ που τα
λέμε) χωρίς μερικά...εχμμμμ...μπόλικα OT και [was: blah blah blah] posts ;-)

Tom.