SOLVED: grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 14 16:09:30 EET 2005

ΟΚ παιδιά τα κατάφερα

αλλά πρώτα sorry στον Γιώργο που κάνω top posting :-P (έλα μωρε δεν
είναι πάντα κακό ... έ?)

για να τα καταφέρω βέβαια θυσίασα όπως είπα το utf-8 (για να έχω
φυσιολογικό backspace) και ρύθμισα locale στο python script (με την
μέθοδο "Keramida")

Giorgos Keramidas wrote:

> Συγνώμη, αλλά επειδή μου την έσπασε εντελώς που έκανες (α) top-post και
> (β) έστειλες μόνο σε HTML, χείριστα κακοποιημένη από ένα κακορυθμισμένο
> και buggy GUI mailer,

Παναγιώτη έτσι μιλάει σε όλους μας... κι εμένα μου τα 'χει σούρει όταν
έκανα τα ίδια

> σε τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό στο συγκεκριμένο
> script, που δεν έχει κανένα ίχνος από localized χαρακτήρες;

...μουμπλέ...

ναι όντως αυτό είναι

Αλήθεια ξέρει κανείς κάτι άλλο που κάνει την ίδια δουλειά με το εν λόγο
προγραμματάκι? Δηλαδή επιτρέπει στους τεχνικούς μιας εταιρείας να
βλέπουν όλα τα passwords των πελατών αλλά μόνον λίγα κάθε φορά (1 query
per second 5 results at most per query) και με πλήρη καταγραφή όλων των
queries που κάνουν (emails στον admin για να δει τι ψάχνουν οι
περίεργοι) και μέσω ασφαλούς από δυκτιακή άποψη καναλιού (λέγε με ssh)
και αν δεν έχω κάνει καμιά χοντράδα σχετικά secure.

Φυσικά αν ενδιαφέρει κάποιον η δική μου υλοποίηση (ακόμα σε RC εκδοση
;-) )  just ask