Ρυθμισεις Διακομιστη Επιλυσης Ονοματων

Andreas Chalkias grlinux at karpathian.com
Tue Dec 13 02:22:57 EET 2005

Στις Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2005 00:30, ο/η basil έγραψε:
> Πειραματιζομαι με DNS server.
> Αυτα που εχω στησει ως τωρα Δουλευουν ΣΧΕΔΟΝ ολα :
> Εχουν στηθει 2 DNS (πρωτευον και δευτερευον) σε 2 μηχανηματα στο LAN.
> Ο πρωτευον οριζει το τοπικο zone, εχει αδειο hint file, προωθει τις
> αιτησεις στον DNS του ISP που χρησιμοποιω, και δουλευει.
>
> Ο αλλος έχει ενα custom hint file (δες πιο κατω) απαντα μια χαρα σε
> αιτησεις για το τοπικο δικτυο (αρα συνεργαζεται με τον πρωτευον σ' αυτο το
> θεμα) αλλα δεν απαντα σε αιτησεις για αλλα δικτυα (internet).
>
> hint file του δευτερευοντος
> .   518400 IN NS ns1.nx.net.
> [...]

Έχεις βάλει στο δευτερεύον την επιλογή "forwarders { 192.168.0.10; };"
στο /etc/named.conf?

Το γεγονός ότι βρήκε τοπικά μηχανήματα πιστεύω ότι οφείλεται σε γραμμή του
στυλ "search nx.net" στο αρχείο /etc/resolv.conf ή μάλλον το πιο πιθανό είναι
πως το δευτερεύον έχει αντιγράψει σωστά το τοπικό zone του πρωτεύον και
χρησιμοποιεί την τοπική του cache.

Ανδρέας