Anaba8mish se 64 bit - problhmata;

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Dec 9 09:24:48 EET 2005

Christos Nouskas wrote:

>Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
>

>>O/H Giorgos Keramidas έγραψε:
>>

>>>    flame:/home/keramida$ xhost +gothmog
>>>    gothmog being added to access control list
>>>    flame:/home/keramida$ gothmog mplayer -display flame:0 dvd://1
>>>

>>Actually, αυτή είναι η εξυπνότερη λύση που ακούστηκε σε αυτό το thread.
>>Εκτός κι αν κάποιος τρέχει αποκλειστικά 64-βιτ μαγαζί ;)
>>

> Ναι, αλλά έτσι παρακολουθείς βωβό κινηματογράφο (ή βωβή τσόντα, for that
>matter).

Pragma pou SAFWS xalaei olh thn empeiria, eidika an eblepes kati san to
soft porn pou eixa petyxei prin apo xronia se kapoio topiko kanali ths
8essalonikhs, opoy mia 20lepth pipa me ntekor paxies beloudines mporntw
kourtines synodeyotan apo thn moysikh ypokroush tou Shine On you Crazy
Diamond, kai ta tria merh.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE